Puhebotti palvelee 24/7
Soita 045 4904609





Automaatio yrityksille – Puhebotti vastaa puheluihin 24/7
Valitse toimialallesi sopiva asiakaspalvelun automaatio. Suomenkielinen puhebotti hoitaa ajankohdan sopimiseen liittyviä puheluita, tiedusteluja ja ilmoituksia vuorokauden ympäri. Tekoäly ja asiakaspalvelun automaatio tehostavat myyntiä, estävät menetettyjä puheluja ja auttavat palvelemaan asiakkaita myös työajan ulkopuolella.
Puhelin on edelleen yksi tärkeimmistä tavoista ottaa yhteyttä. Puhebotin avulla tavoitat asiakkaasi kiireen keskellä tai työajan ulkopuolella.


Kiinteistöhuolto ja isännöinti:
vikailmoitukset ja päivystys
Tilanne:
Soittoja tulee öisin ja viikonloppuisin. Osoite tai ovikoodi puuttuu, kiireellisyys vaihtelee ja päivystys kuormittuu. Jos puheluun joutuu jonottamaan, asukas turhautuu ja asiakaskokemus kärsii.
Ratkaisu:
Puhebotti (äänibotti / voice bot) vastaa heti ja kysyy osoitteen, huoneiston, ovikoodin ja vian kuvauksen. AI-puhelinbotti luokittelee kiireellisyyden ja välittää selkeän yhteenvedon päivystäjälle tai huollolle. Näin jokainen vikailmoitus tulee hoidetuksi, vaikka puhelut tulisivat yöllä tai pyhinä, ja asukas saa rauhallisen ja johdonmukaisen palvelukokemuksen.
Tutustu isännöinnin ja kiinteistöhuollon puheluratkaisuun
Tilaa ilmainen kokeilu kiinteistöpuheluihin


Siivouspalvelut:
ajanvaraukset ja muutokset
Tilanne:
Aikaa koskevat puhelut, muutokset ja peruutukset ruuhkauttavat. Neliöt, osoite ja lisäpalvelut jäävät helposti puuttumaan, ja osa soittajista siirtyy kilpailijalle, jos puhelimeen ei vastata heti.
Ratkaisu:
Puhebotti (voice bot) hoitaa keskustelun alusta loppuun. Se kysyy neliöt, osoitteen ja ovikoodin, käy läpi asiakkaalle sopivia ajankohtia ja kirjaa toiveet ylös. Saat selkeän yhteenvedon, jonka pohjalta on helppo sopia siivouskäynti ja vahvistaa se asiakkaalle. Aikaa koskevat asiat hoituvat yhdellä puhelulla myös iltaisin ja viikonloppuisin, eikä yksikään yhteydenotto jää vastaamatta, vaikka olisit itse keikalla.
Tutustu siivouspalveluiden puheluratkaisuun
Tilaa ilmainen kokeilu siivouspuheluihin


Verkkokaupan varasto ja logistiikka:
tilausseuranta ja noudot
Tilanne:
Tilausseuranta, noudot ja palautukset kuormittavat asiakaspalvelua, etenkin kampanjoiden aikana. Peruskysymykset vievät aikaa ja linjat ruuhkautuvat.
Ratkaisu:
Puhebotti (AI-puhelinbotti) hakee tilauksen tilanteen tilausnumerolla, kertoo statuksen ja antaa seuranta- tai nouto-ohjeet. Nouto- ja toimitustoiveet, osoitteen muutokset ja palautuspyynnöt kootaan selkeäksi yhteenvedoksi tiimillesi käsiteltäväksi. Peruspuhelut hoituvat automaattisesti vuorokauden ympäri ja asiakaspalvelu voi keskittyä vaativampiin tapauksiin.
Tutustu varaston ja logistiikan puheluratkaisuun
Tilaa ilmainen kokeilu asiakas- ja noutopuheluihin


Lääkärikeskukset ja terveysasemat:
ajanvaraukset ja peruutukset
Tilanne:
Ajanvaraus ja peruutukset kasaantuvat samoihin hetkiin: aamuihin, lounaan ympärille ja juuri ennen sulkemista. Puhelin on usein varattu, kaikki eivät jaksa jonottaa ja osa potilaista ei halua jättää viestiä vastaajaan. Henkilökunta käyttää paljon aikaa puheluihin, vaikka samaan aikaan pitäisi hoitaa vastaanottoa.
Ratkaisu:
Puhebotti vastaa ajanvarausnumeroon silloin, kun ette itse ehdi vastaamaan. Botti kysyy potilaan nimen, yhteystiedot, lyhyen kuvauksen asiasta ja toiveen ajankohdasta, ja toimittaa tiedot selkeänä yhteenvedon. Henkilökunta voi tämän pohjalta sopia ajat ja tarvittaessa priorisoida kiireellisempiä yhteydenottoja – ilman että Puhebotti tekee hoitopäätöksiä.
Tutustu lääkärikeskuksien ja terveysasemien puheluratkaisuun
Tilaa ilmainen kokeilu lääkärikeskuksien ja terveysasemien puheluihin


Hammaslääkärit ja suunterveyspalvelut:
ajanvaraukset ja peruutukset
Tilanne:
Hammashoitoon liittyvät varaukset ja peruutukset tulevat usein ryppäinä, etenkin kiputilanteissa ja tarkastusten ruuhkahuipuissa. Ajanvarauslinja on helposti varattu, eikä kaikki soittajat halua kertoa asiaansa vastaajaan. Henkilöstö joutuu palaamaan puheluihin erissä ja peruutuspaikkojen täyttäminen vie paljon aikaa.
Ratkaisu:
Puhebotti ottaa puhelut vastaan silloin, kun linja on varattu tai henkilökunta on hoitohuoneessa. Se pyytää nimen, yhteystiedot, lyhyen kuvauksen syystä ja toiveen ajankohdasta (esim. tarkastus, suuhygienisti, kiireellinen aika) ja välittää tiedot eteenpäin. Tiimi voi tämän perusteella vahvistaa ajat ja täyttää peruutuspaikkoja joustavammin, samalla kun päätökset hoidosta tekee aina hammaslääkäri.
Tutustu hammaslääkärien ja suunterveyden palveluiden puheluratkaisuun
Tilaa ilmainen kokeilu hammaslääkärien ja suunterveyden puheluihin


Eläinlääkärit ja eläinklinikat:
ajanvaraukset ja päivystyspuhelut
Tilanne:
Lemmikkien oireista soitetaan usein iltaisin, viikonloppuisin ja kiireisinä arkipäivinä. Omistaja on huolissaan, puhelimeen ei aina ehditä vastaamaan ja osa yhteydenotoista päätyy vastaajaan tai jää kokonaan tekemättä. Samoja perustietoja eläimestä ja oireista joudutaan kysymään useaan kertaan.
Ratkaisu:
Puhebotti voi ottaa eläinlääkärin numerossa vastaan puhelut silloin, kun ette itse pääse linjoille. Botti kysyy eläimen perustiedot, oireiden kuvauksen ja omistajan yhteystiedot ja kokoaa niistä yhteenvedon klinikan tiimille. Näin yhteydenotot eivät huku ja henkilöstö voi käyttää oman ammattitaitonsa arvioimaan kiireellisyyttä ja sopimaan jatkosta, ilman että Puhebotti korvaa eläinlääkärin arviota.
Tutustu eläinlääkärien ja eläinklinikoiden puheluratkaisuun
Tilaa ilmainen kokeilu eläinlääkärien ja eläinklinikoiden puheluihin
Takaisinsoittopyyntö talteen, tarvittavat tiedot ylös ja tilaus tai työpyyntö valmiiksi asti.
Asiakas saa palvelua heti ja sinä saat myyntiä ilman menetettyjä puheluja.


LVI-asennus ja huolto:
tilaukset, vikailmoitukset ja päivystys
Tilanne:
Puheluja tulee ympäri vuorokauden. Samoja perustietoja kysytään uudelleen ja päivystys ruuhkautuu. Kiireelliset ja ei-kiireelliset tapaukset sekoittuvat helposti.
Ratkaisu:
Puhebotti (äänibotti) kerää osoitteen, ovikoodin, tilan tai laitteen sekä ongelman kuvauksen. Kiireelliset tapaukset voidaan nostaa esiin heti ja muut kirjautuvat selkeästi työjonoon. Päivystäjä voi keskittyä korjaamiseen sen sijaan, että toistaa samoja kysymyksiä puhelimessa.
Tutustu LVI-huollon puheluratkaisuun
Tilaa ilmainen kokeilu LVI-puheluihin


Parturi-kampaamo:
ajanvaraukset ja muutokset
Tilanne:
Puhelut osuvat usein kesken palvelun ja menevät vastaajaan. Peruutusajat jäävät täyttymättä, ja osa asiakkaista valitsee liikkeen, johon saa ajan nopeammin.
Ratkaisu:
Puhebotti (AI-puhelinbotti) käy asiakkaan kanssa läpi toivotun palvelun, keston ja tekijän sekä sopivia ajankohtia. Se kirjaa tiedot ja toiveet talteen, jotta sinun on helppo vahvistaa aika ja tarjota vapautuneita aikoja seuraaville asiakkaille. Muutokset ja peruutukset hoituvat samassa puhelussa, myös iltaisin.
Tutustu parturi-kampaamon puheluratkaisuun
Tilaa ilmainen kokeilu kampaamon puheluihin


Autohuolto:
renkaanvaihto ja määräaikaishuollot
Tilanne:
Sesongit ruuhkauttavat ja asiakkaat kyselevät aikoja ja hintoja. Vastaanotto hoitaa paljon toistuvia ajan sopimiseen liittyviä puheluja.
Ratkaisu:
Puhebotti (voice bot) kysyy rekisterinumeron, tarkentaa asiakkaan tarpeen ja käy läpi sopivia aikaikkunoita. Se kirjaa toivotun ajankohdan ja lisäpalvelut, kuten renkaiden vaihdon tai säilytyksen, selkeään koosteeseen. Vastaanoton on helppo vahvistaa käynti asiakkaalle, eikä sesonki vaadi kallista lisärekryä.
Tutustu autohuollon puheluratkaisuun
Tilaa ilmainen kokeilu autohuollon puheluihin
Kiinnioloaikoina puhebotti vastaa. Puhebotti ottaa puhelun vastaan, kerää takaisinsoittopyynnön ja vie tarjouspyyntöä tai tilausta eteenpäin niin pitkälle kuin mahdollista. Asiakas palvellaan, vaikka ovet olisivat kiinni, ja sinä lisäät myyntiä ilman lisähenkilöstöä.


Ravintolat ja catering:
varaukset ja tilausmuutokset
Tilanne:
Ilta- ja viikonloppuruuhkat kasaavat pöytää ja noutoja koskevat puhelut. Allergiat ja erikoistoiveet jäävät helposti kirjaamatta kiireessä.
Ratkaisu:
Puhebotti (äänibotti) ottaa vastaan pöytäseurueen tiedot, kirjaa henkilömäärän, toiveet ja allergiat ja sopii asiakkaan kanssa nouto- tai tarjoiluajankohdasta. Sinulle muodostuu selkeä yhteenveto, jonka perusteella tiedot on helppo kirjata kassaan tai muuhun käyttämäänne järjestelmään. Asiakas saa vastauksen heti, vaikka henkilöstö keskittyisi saliin ja keittiöön.
Tutustu ravintoloiden puheluratkaisuun
Tilaa ilmainen kokeilu ravintolan puheluihin


IT- ja laitetuki:
vikailmoitukset ja priorisointi
Tilanne:
Tukipuhelut tulevat epätasaisesti. Kriittiset ja ei-kriittiset tapaukset sekoittuvat, ja samat perustiedot täytyy kysyä jokaiselta soittajalta.
Ratkaisu:
Puhebotti (AI-puhelinbotti) kerää käyttäjä- ja laitetiedot, ongelman kuvauksen ja kiireellisyyden ja muodostaa niistä selkeän tukipyynnön. Kiireelliset tapaukset voidaan nostaa heti esiin ja muut priorisoida omaa prosessianne noudattaen. Tukitiimi pääsee ratkomaan ongelmia nopeammin, eikä yksikään puhelu jää vastaamatta.
Tutustu IT-tuen puheluratkaisuun
Tilaa ilmainen kokeilu IT-tuen puheluihin


Majoitus ja mökkivuokraus:
varaukset ja saapumisohjeet
Tilanne:
Asiakkaat kyselevät vapaita päiviä, saapumisohjeita ja ehtoja. Soitto voi tulla keskellä yötä eri aikavyöhykkeeltä, jopa toiselta puolelta maapalloa. Sesonkien aikana jonot venyvät ja osa asiakkaista tekee majoituksen kilpailijalle.
Ratkaisu:
Puhebotti (voice bot) kerää majoitustoiveet, toivotut päivät, vierasmäärän ja mahdolliset lisäpalvelut. Se voi kertoa yleisistä käytännöistä ja saapumisohjeista ja välittää sinulle yhteenvedon, jonka pohjalta vahvistat majoituksen ja lähetät tarvittavat ohjeet asiakkaalle. Puhebotti pystyy palvelemaan tarvittaessa useammalla kielellä ja vastaa soittoihin kellonajasta ja aikavyöhykkeestä riippumatta. Näin puhelut eivät ruuhkauta vastaanottoa ja palvelu toimii aidosti 24/7 myös kansainvälisille vieraille.
Tutustu majoituksen puheluratkaisuun
Tilaa ilmainen kokeilu majoituspuheluihin

Toimialat, joille
Puhebotti sopii
Puhebotti sopii lähes kaikille aloille, joissa asiakkaat asioivat puhelimitse – ajanvarauksista tiedusteluihin ja tukipyyntöihin. Suomenkielinen puhe botti (äänibotti / AI-puhelinbotti) vastaa heti, ohjaa asian oikealle henkilölle ja tukee asiakaspalvelun automaatiota. Jos et löytänyt toimialaasi esimerkeistä, toteutamme saman sujuvan puhelukokemuksen myös teille. Räätälöimme dialogit, kysyttävät tiedot ja seurannan tarpeenne mukaan ja käynnistämme pilotin nopeasti.
Palvelua ilman jonotusta – Puhebotti nappaa puhelun sekunnissa

Ei uutta rekryä
Puhebotti (AI-puhelinbotti) hoitaa useita puheluja yhtä aikaa ja skaalaa ilman palkka- tai perehdytyskuluja. Asiakaspalvelun automaatio pitää vasteajan kurissa myös ruuhkissa.

Myynti kasvaa
Puhebotti varaa ajan, tarkentaa tilauksen ja hakee tuotetiedot yhden puhelun aikana. Vahvistukset lähtevät automaattisesti – puheluiden automaatio lyhentää ostopolkua.

Vastaus heti 24/7
Äänibotti (voice bot) vastaa puheluihin sekunneissa myös iltaisin ja viikonloppuna. Yksikään yhteydenotto ei jää väliin, ja palvelun laatu pysyy tasaisena.

Tiedot talteen
Puheentunnistus kirjaa tiedot oikein ja välittää ihmiselle selkeän tiivistelmän tarvittaessa. Ei missattuja puheluja tai hukattuja muistiinpanoja – tyytyväisempi asiakas ja tiimi.

